neděle 13. července 2014

Fashion fairytale

Máte rádi pohádky?
 ja ano, hlavně ty módní:)
Dnešní článek můžete vzít tak trošku pohádkově, protože sny a fantazii potřebujeme v životě každý.
Já si sama vytvářím svůj příběh a dost mě baví.
Nepopírám, že se do něj někdy dostanou prvky hororu:)
Ale je jen na vás, jaký žánr si do svého příběhu nakonec zvolíte.

I když mám teď opravdu hodně práce, a pomalu nevím kam se dřív vrhnout, snažím se myslet na to co mě čeká. A na co se strašně těším, i když to samo o sobě bude vyžadovat taky hodně práce a usílí. Ale když mám nějakou představu, musím ji dotáhnout i v realitě do posledního detailu, abych byla úplně spokojená.
Brzy vám řeknu, na to se tak těším:)

Pokud toho máte taky nad hlavu, hlavně nezapomeňte mít ten pomyslný ventil, díky kterému budete relaxovat a který vás výdy postaví na nohy.
Pro mě je to v tuhle chvíli golf, který mě neuvěřitelně dobíjí a jsem pro něj maximálně nadšená:)

 Ale teď k outfitu.
Maxi šaty jsou pro léto dokonale vděčným kouskem. 
 Dají se nosit na tolik způsobů. 
Já je nejraději kombinuji s křivákem, denimovou košilí a nebo tričkem které si zavážu na uzel,
 jako mám na fotce. 
Nejvíc mi vyhovuje když jsou dlouhé opravdu až na zem, i když si po nich občas šlapu a často se mi do nich zamotají nožky:)
Zárověň se mi moc líbí silueta postavy v  dlouhých šatech narušená velkým kloboukem.

Psaníčko které mám je z Lindexu a i když na první pohled nevypadá, vejde se do něj zrcadlovka, malé pití, peněženka, pudr, stíny a mobil. A možná ještě něco. Měla jsem ho na otevření Fashion House a příjemně mě překvapilo, že jsem u sebe měla vše potřebné i bez obřího zavazadla.
Na opening party kde fotím je to prostě dokonalé. 

Had kterého mám na ruce je také z Lindexu. Je to klasický náramek, ale mě se hrozně líbí nosit ho na předloktí. Už dlouho dobu sháním nějaký super náramek na paži, ale co jsem objevila např. v H&M, tak i nejmenší mi padal. Tak pokud by jste věděli kde ho sehnat budu moc ráda když mi napíšete:)

Ať se vám fotky líbí:)


















Šaty Guess, Psaníčko Lindex, náramek Lindex, boty Divided, klobouk H&M, náhrdelníky Lindex

21 komentářů:

  1. Wow. mě se ten klobouk líbil už když jsi ho měla v jiném článku na sobě. ale jak píšeš, k té dlouhé siluetě, a jak jsi fakt hubená, ta ještě víc vyzní.kolik asi stál a ještě se prodává??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám dojem, že stál 299,- a už jsem ho na krámech bohužel neviděla..ale třeba budeš mít štěstí

      Vymazat
  2. Ty Jsi tak krasna jako bys prave vystoupila že stranek nejake pohadkove knizky

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a golf bych taky strašně ráda zkusila jen si myslim že to je celkem drahy a možná i snobský sport.Tak třeba až na tom budu finančně lépe:)

    OdpovědětVymazat
  4. Inusko tak tady jsi vazne nadherna :) nikdy by me nenapadlo, ze tricko oblecene pres saty muze vypadat tak hezky. A s temi naramky mam stejny problem..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Rozarie..tak až někde objevím ten pravý náramek..dám vědět:)

      Vymazat
  5. Nádherný outfit, ovšem jako vždy Ino :-) Také mám své sny, horší je, že si v nich nevěřím nebo spíše nevěřila jsem. Za poslední dobu si věřit začínám a snažím se aby se sny staly skutečností :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalé, pohádkové! Vypadáš skvěle. Kéž bych v takových modelech mohla chodit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti a proč by jsi nemohla? máš nádhernou postavu..můžeš si dovolit cokoliv

      Vymazat
  7. maxi saty mam také ráda až na zem :) a kombinuji je podobně jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja Teda dlouhe šaty nikdy nenosím ale když vidim jak ti to dluší tak to asi prehodnotím.Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně vynikne tvá štíhlá postava a s kloboukem vypadáš jako filmová hvězda! Krom toho se mi strašně líbí "malůvky", je to skvělé oživení.

    OdpovědětVymazat
  10. Krása, nevím jak to děláš, ale v dlouhých sukních či šatech vypadáš dokonale :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/yves-rocher-jahodova-laska.html

    OdpovědětVymazat
  11. To není psaníčko,to je poràdnè psaní!!!Ale je to super a moc ti to sluší.Eva

    OdpovědětVymazat
  12. No aby ti náramek nepadal..... vždyť jsi jak párátko. Ty hubený žilnatý ruce potřebují nabrat, aby na nich náramek držel. Promiň, ale na některých fotkách se tváříš hrozně namyšleně, snad taková nejsi. Máš třeba pěkný oblečení,ale tvůj obličej- to jak se tváříš a ty žilnatý hubený ruce, působící staře to vše pokazí. A zkoušela jsi ty náramky nechat zmenšit? Jako se zmenšují prstýnky, tak zkus tohle. Nebo ty pásky nalepovací na ruku a ono to pak drží. Nevím, jak to přesně popsat. Promiň. Ajina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žilnatý, staře působící ruce? tak to je snad jasný že jsou ji vidět žíly, když má ruce dolů,to asi každýmu. a to že Ina není zalitá tukem?to jí spíš můžeme závidět a to bude nejspíš i tvůj problém

      Vymazat
    2. Na mě ale taky Ina působí vyhuble a díky tomu možná vypadá strhaně:(

      Vymazat
  13. Krásné, Ino! A ten klobouk je úžo žůžo. :)

    OdpovědětVymazat
  14. You're so cool! I don't think I've read through something like this before.
    So good to discover someone with original thoughts on this subject.
    Really.. thank you for starting this up. This site is one thing
    that's needed on the web, someone with a bit of originality!


    Here is my web page home improvement renovation

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář. Na blogu se zobrazí hned po schválení:)
Komentovat můžete i anonymně, bez google účtu.